22 Ocak 2011 Cumartesi

"TOP 5"

               Hani bazı markalar vardır.Markanın çizgisi ve tarzı sizi o kadar iyi yansıtır ki,mağazada ki aksesuardan,gece elbisesine kadar ,en küçüğünden,en büyüğüne her parça,sanki sizin için yapılmış,kesilmiş,biçilmiş,dikilmiştir.Benim için İpekyol ya da Zara böyledir mesela.
                Bunun gibi,bazıları da zevkli seçimleriyle hayran bırakırlar sizi.Benim için,Olivia Palermo ve Miroslova Duma böyledir.Her ikisinin de zevklerine ve kombinlerine ayrı bir hayranlık duyarım.Bu sebepten,blog sahibesi aşağıda,Olivia-Miroslova top 5'ini yayınlıyor.Kendine de arşiv yapıyor,mutlu oluyor :)
                  Sevgiyle Kalın…
PS:Onca kombinin arasından 5 tane süzüp çekmek inanılmaz zor   oldu.Bu arada, Miroslova'nın kırmızı takımına bayılmakla kalmadım,benzerini aradım-taradım,çıldırdım,bulamadım.Ama,bu başka bir postun konusu :)
OLİVİA
 
 Hem spor,hem klasik şıklığı tam da böyle birşey işte..

 Kolyeyle kemer hem renk hem de tarz olarak birbirlerinin zıttıyken,
bu kombindebirbirlerini tamamlamışlar sanki.İşte bu Olivia'nın başarısı bence:)


 Bu kıyafetle,alışverişe de,öğle yemeğine de,davete de gidilebilir bence..



Miroslovanın ki kadar olmasa da,Olivia'nın bu kombini de
en beğendiklerimden.Kusursuz bence..


MİROSLOVA

 Bu yırtık jean'den bende de var.Her fırsatta
siyah blazer ceketimle ya da derilerle kombinliyorum.
  



Bu iki resimde de Miroslova hamile.Bunları seçtim çünkü,
her iki resim de, hamileyken de stil sahibi olunabileceğinin apaçık birer kanıtı. 


En sona favorimi sakladım.Sezonun trendi tek renk,
sezonun moda rengi kırmızı..İkisi bir arada..Süperrr..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yapın,beni mutlu edin:)